אבו מאזן תמר זנדברג : אבו מאזן נפגש עם זנדברג קיזוז המשכורות פגע בנו סרוגים - בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך.

אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה . במקביל לפגישה זו פגשה גם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג את מקבילה. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה.

השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . ×–× ×
×–× ×"×'ר×' נפ×'ש×" עם א×'ו מאזן מסר של שלום from images1.ynet.co.il
יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. תמר זנדברג בפגישה עם אבו מאזן (צילום: מסלול האיומים של אבו מאזן. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה . בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . יו''ר 'מרצ' תמר זנדברג וח''כ עיסאוי פריג' ייפגשו עם אבו מאזן ברמאללה.

תמר זנדברג בפגישה עם אבו מאזן (צילום:

תמר זנדברג בפגישה עם אבו מאזן (צילום: בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך. אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . במקביל לפגישה זו פגשה גם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג את מקבילה. אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה . יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. דווקא בעיתוי הזה, על רקע קריסת המשא ומתן, היה חשוב לנו להתנגד לדוקטרינת ה״אין. מסלול האיומים של אבו מאזן. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר. התקשרתי עתה בטלפון לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לברך אותו לרגל חג . יו''ר 'מרצ' תמר זנדברג וח''כ עיסאוי פריג' ייפגשו עם אבו מאזן ברמאללה. היום בנצרת אתמול אצל אבו מאזן מה נסגר איתך תתאסלמי ותלכי לשתות את המים בעזה.

מסלול האיומים של אבו מאזן. היום בנצרת אתמול אצל אבו מאזן מה נסגר איתך תתאסלמי ותלכי לשתות את המים בעזה. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר. יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה.

יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. Tamar Zandberg תמר ×–× ×
Tamar Zandberg תמר ×–× ×"×'ר×' Tamar Zandberg תמר ×–× ×"×'ר×' from lookaside.fbsbx.com
יו''ר 'מרצ' תמר זנדברג וח''כ עיסאוי פריג' ייפגשו עם אבו מאזן ברמאללה. אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. גם השרה להגנת הסביבה בממשלת בנט, תמר זנדברג, הצהירה מעל דוכן הכנסת לפני מספר שנים כי היא מחרימה התנחלויות: היום בנצרת אתמול אצל אבו מאזן מה נסגר איתך תתאסלמי ותלכי לשתות את המים בעזה. התקשרתי עתה בטלפון לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לברך אותו לרגל חג .

דווקא בעיתוי הזה, על רקע קריסת המשא ומתן, היה חשוב לנו להתנגד לדוקטרינת ה״אין.

יו''ר 'מרצ' תמר זנדברג וח''כ עיסאוי פריג' ייפגשו עם אבו מאזן ברמאללה. יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. התקשרתי עתה בטלפון לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לברך אותו לרגל חג . אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה . דווקא בעיתוי הזה, על רקע קריסת המשא ומתן, היה חשוב לנו להתנגד לדוקטרינת ה״אין. בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך. גם השרה להגנת הסביבה בממשלת בנט, תמר זנדברג, הצהירה מעל דוכן הכנסת לפני מספר שנים כי היא מחרימה התנחלויות: תמר זנדברג בפגישה עם אבו מאזן (צילום: השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר. אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . היום בנצרת אתמול אצל אבו מאזן מה נסגר איתך תתאסלמי ותלכי לשתות את המים בעזה.

יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך. אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר.

אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . ×
×"מחנ×" ×"×"מוקרטי מרצ × ×'לע×" ×'תוך א×"ו×" ×'רק שיח×" מקומית from www.mekomit.co.il
התקשרתי עתה בטלפון לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לברך אותו לרגל חג . היום בנצרת אתמול אצל אבו מאזן מה נסגר איתך תתאסלמי ותלכי לשתות את המים בעזה. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. במקביל לפגישה זו פגשה גם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג את מקבילה. בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך.

יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה.

השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים . יור מרצ תמר זנדברג נפגשה היום (א') עם יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן במוקטעה ברמאללה. בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך. התקשרתי עתה בטלפון לראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן לברך אותו לרגל חג . גם השרה להגנת הסביבה בממשלת בנט, תמר זנדברג, הצהירה מעל דוכן הכנסת לפני מספר שנים כי היא מחרימה התנחלויות: תמר זנדברג בפגישה עם אבו מאזן (צילום: אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . בדרך חזרה מרמאללה, מפגישה עם אבו מאזן, משלחת חברי כנסת בראשות ח״כ חיליק בר. מסלול האיומים של אבו מאזן. במקביל לפגישה זו פגשה גם השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג את מקבילה. מי שלא מכיר, זה אורי זכי מנכל בצלם ארהב לשעבר ובעלה של תמר זנדברג. יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה .

אבו מאזן תמר זנדברג : א×'ו מאזן נפ×'ש עם ×–× ×"×'ר×' קיזוז ×"משכורות פ×'×¢ ×'נו סרו×'ים - בהמשך הראיון, ברקוביץ׳ גם טען בפני הורוביץ שאני שותה קפה על בסיס יומי עם אבו מאזן והוא מקווה שהוא לא יעשה כך.. אז אורי נשמה של אבו מאזן תשמע, אנחנו לא מכירים אישית אבל אתה טוען שאתה . אז אני גאה מאד שהייתי מנהיגת המפלגה היחידה . יור מרצ, תמר זנדברג, נפגשה היום (א') בצהריים אם יור הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן), בלשכתו ברמאללה. יו''ר 'מרצ' תמר זנדברג וח''כ עיסאוי פריג' ייפגשו עם אבו מאזן ברמאללה. השניים שוחחו בין היתר על המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים .